fredag natt

nemen fyfan! emma hade visst bryttit någoting bakom knogen.
fulaste med hela den här grejen är att det va såhär att
i torsdags stod pappa & emma och *låssas boxades*(ganska hårt alltså)
så blev de att båda slog emot varandra samttidigt,
emma började skrika och skratta fast tårarna rann fast hon skratta tokmkt!
sen i dag två dagar senare när hon lira handbolls match började hon
klaga att de gjorde så jävla ont, ofta man är hårdbrud då elr?
om man kunde va som henne höhö, men stackars dig lillasyster.
  frida: "JAG ÄR POLARBJÖRN GLAD ÅÅÅH JAG ÄR SÅ GLAD DET SPELAR
INGEN ROLL VAD DET ÄR FÖR NÅGON DAG"
sophia: vafan sjunger du för något?
 frida: vavav haru aldrig hört den! åh man blir så glad av den.

troru inte låt jäveln sitter i huvudet, men jag kan inte ens texten as jobbigt!

Kommentarer
Postat av: lina

sv:haha :) förstår det, det ser för jävligt ut nu,men i morgon ska jag köpa lite grejer som kan hålla upp dom bättre. just nu har jag bara knytit upp dom så att dom inte ska ligga på golvet haha :)

2009-12-13 @ 20:46:39
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: sophia

men hahah! jag skojade bara vet du :o

2009-12-13 @ 21:49:29
URL: http://sophiapihlajainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0