fredag

godkvääll allihopa! äntligen en dag ute i socialalivet.
först så var jag in en sväg till stan för en fika med frida,
lite surt att inte kunna dricka kaffe dok.
sen åkte vi vidare en sväng till henne och sen blev
 de lusseinnebandy,helt okej sådär.
nu har jag käkat & bada, sitter och väntar på oliver.
han komma om typ en kvart,
så ska vi kika lite film, fast jag somnar troligen innan vi ens satt på den.

imorgon blire barnvakt, tror jag tar med ella&melvin upp på hallen för att
 kolla emmas handbollsmatch, på kvällen får vi
se om jag ska på bio, ska ring jossan imorgon.
måste säga att en jävligt bra dag! äntligen fått varit ute.
och nu kan jag typ röka med, carface på alla, men endå.
nu ska jag sätta på mig kläderna och kila väg till bussen,
för klockan är nu 00:29 höhö. SALONG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0