-

när jag blir friska ska jag njuta av varje matbit jag tar,
varje bloss, varje gång jag kan få typ gå ut och träna!
seriöst, man underskattar vissa saker, livet är underbart när man
får göra precis vad man vill igentligen, när man kan göra preics hur
hur man vill har man ju ingeting att klaga på?
eftersom man kan ju alltid förbättra de som berör än, elr iaf oftast.

ÅÅÅÅÅÅÅÅH, NU TÄNKTE JAG VARA RIKTIGT MYSIG AV MIG!
som ni ser på bilden, eller mans er ju typ inte nått men.
längst in där det är vitt, det är där mina underbara halsmandlar har suttit.
just nu är det bara massa var ungefär som sårskorpor,
jag vet att ni tkr det är mysigt som fan ,
jag vill ungefär spy varjegång jag tänker på de satt jag ville dela
med mig av tanken.



Kommentarer
Postat av: cew

ser as nice ut! :)

2009-12-10 @ 18:21:53
Postat av: isabelle

ser ju nästan ut som det gör i min hals, lika ont också kan jag tänka mig ;o

2009-12-10 @ 20:22:04
Postat av: sophia

den ser örjävla äckligt ut :) okej a det gör grymt ont ;)

2009-12-10 @ 23:28:21
Postat av: J

Men hip hoppare, du ska ju sluta röka!!

2009-12-11 @ 21:17:13
Postat av: lellen

du skulle ju sluta blossa nu vafan ;D

2009-12-11 @ 21:43:58
URL: http://lellen.blogg.se/
Postat av: sophia

jag vet ... men asså en sak i taget nu :) ska styra upp maten först om du förstår:)

2009-12-12 @ 00:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0