-

alltså hallå?!  jag läste amanda, avesta amanda i min klass uknow haha .
a , läste hennes blogg och det stod att vi skulle
ha värsta julbord och shite på skolan, mysigt tänkte jag enda tills
jag såg att vi ska sova över och att det blir en vanlig skoladag dagen efter.
alltså hahah. hur risigt blir inte de då? vakna upp och ha lektion ,
vara typ lök äcklig hela lång jävla dagen elr vadå? fyfan , aldrig att
jag sover i skolan, hahah.  men det löser sig - herrÅ

'
blir väl typ en såndär vi får som julbord , hahah

Kommentarer
Postat av: lellen

det finns ju dusch, daaah ;)

förresten är det inte massa lektioner, vi ska julavslutning med fackeltåg och plus att jag tror man inte kommer sova så mycket, klart vi ska dit och mysa!

2009-12-11 @ 22:27:18
URL: http://lellen.blogg.se/
Postat av: sophia

hahaha :D jaja, men endå, ska det vara 5 timmar kö till duschen ;)?

2009-12-12 @ 00:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0