-

har lagat köttbullar & makaronisar , mumma va det!
nu ska jag nog gå på leta på en film och lägga mig ner.
 ska fan lägga mig skit tidigt för imorgon ska pappa & therese
iväg till sjukhuset vid 8 på morgonen satt då blir de barnvakt!
 sen måste jag på köpis en sväng för lite inköp till nyår,
fast jag vet ju seriöst inte ens om jag ska festa :o    ÄR SYSTEMET ÖPPET IMORGON? viss då?


ahaj , skit rolig sak jag kom på.
carro hade tappat bort sin mobil ..
''nu ska vi gå på skattjakt, och jag har en plaaaaaaaaaaan!
vi stänger av musiken och alla sprider sig runt i huset
och sedan ringer någon på hennes mobil och den
som hittar mobilen vinner den magiska satten''
 ''- men kevva jag ska ha den den feta jäveln!''
HAHAHAHHA. dom som va där fattar iaf xD

Kommentarer
Postat av: Linus

Aah systemet är öppet imorn:P <3

2009-12-31 @ 00:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0