torsdag

vaknade precis :)
vaknade fan 8 också,  ångra att jag inte gick upp då !
hur fan ska man orka upp på måndag är ju den stora frågan .
  amen idag ska jag packa upp alla mina jävla kläder ,
sen baka .   fast de är ju underbart väder , satt får väl ligga och staka
på altanen lite också .
 ikväll ska jag och mathias vara i mammas lägenhet och ha filmmys .
ska köpa sjukt mycket godis ! (A)

&shite va trött jag är då,
låg och prata i telefone till typ halv4 satt kanske inte är så konstigt .
amen PEACEOUTE !


                                 

BTW SÅ SKA MIN BRODER FLYTTA .
han och heidi har bestämt att de är bäst om han får bo själv ett tag först .
och de håller jag med om.
fyfan , jag kommer vara där varje dag sen :D
i dag elr imorgon får vi vecta säkert om han fick lägenheten i forsbacka .
länga framför mig och mamma. haha


hitta några riktigt snygga bilder på datorn i går . fyfan . HAHAHAH!
       
bilderna är från någon kväll i början på sommaren .
från vänster;   yttis& cornelia  .   cornelia& jag.   sandra.    lisa& sandra.   cornelia& jag.

Kommentarer
Postat av: matilda

haha din lilla bildtjyv! :p

2009-08-23 @ 23:56:21
URL: http://matildasbrain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0