tisdag

a  - idag va jag & bada i storvik ,
jävligt skönt eftersom de va typ 28grader i poolen :)
sen när jag kom hem satt ella & tok grina på stuttsmattan,
jamen då hade ju melvin dampat & slått henne ,
satt satt och trösta stumpan tills hon somnade ,
och då jävlar kände jag hur fucking trött jag blev.
satt nu blir typ ba käka sen en film & sen dö.
   imorgon ska jag troligen till köpis & sen va med josefine.
        amen i´gwentligen skulle vi till leksand imorgon,
men efter som emma har sin jävla mens tar vi de på fredag :)

ihelgen måste man ju typ festa , sommaren är ju snart slut?
amen , ska ju va ensam hemma kanske satt youknow ;)
  PEACEOUTE !

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0