söndag kväll

kom precis innanför dörren ,
sitter här och pimplar saft haha .
har varit ute & cyklat i sköna vädret med frida och myst.
nu ska jag kolla på ''hjälp de brinner'' med syster & sne sova.
imorgon blir de hedeåsbadet med babe .
sen ska vi färga hennes hår & kanske ut med ekan & fiska ,
hoppas de blir kanon väder imorgon bara!

och i veckan  tänkte frida att hon & trion[evelina,jag&jossan]
ska ta båten ut och tälta & bada , dricka lite öl osv .
sen ska jag även träffa micke någon dag ,
sen ska jag försöka prata med bror satt vi kan åka till lager 157,
för de har han lovat :)

     

sen är de ju liksom bara två veckor tills skolan början också, shite asså.
tiden , livet flyger bara iväg, sick.
men innan sommarlovet är slut ska jag hinna med :
- trion+fman tält/båt/öl grej.
- lager 157
- gå ner 4 kg.
- färga håret.
- semester med mamma.
- ha flyttning på g .
- beställa körlektioner .

   sen är de säkert något mer .
 men sommaren har fan varit jävligt härlig endå, fast kort.
men har kunnit med ungefär allt jag velat osv.
 sommarlovet får 3,5 stjärna  av 5, en så länge iaf, höhö.

nu blir de film & vällsfika , hihi .
                                                                                                      PEACE BITCH .

Kommentarer
Postat av: =)

Lagret suger. :)

2009-08-11 @ 19:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0