söndag

igår vare partyparty-
börja hos jossan vi va typ 10tjejer och käka där osv.
sen åkte jag och min bitch till brynäs på kalas? ;D höhö'
senare skulle vi börja dra oss , men hon skulle till negge,
satt jag skulle ju hem , men då fick man taxiskjuts med anderas och han kompis
ner på max .  och såp bjöd han mig på mat där plus
taxin hem sen !  lagom snällgrabb :)
ahaj.

sen råkade jag klippa lite lugg idag ,
fast jag kan ha de vanligt med satt de är lungt .

NU NÄR DE ÄR SKOLA TAR MAN REDA PÅ HELGERNA MYCKET MER!
JAG HAR HAFT FULT UPP HELA HELGEN JÖ ,

idag va hjag på lager 157 med mathias , heidi & emma.'
hittade inté så jätte mycket - men mathias betalade iaf .

jag köpte :
en stickad tunika ,
en t-shirt
en väst
1 armband & 1halsband
ett skärp
och dojor .

efter som jag inte lagt ut en krona själv så är jag faktiskt nöjd!
amen nu måste jag packa för idag blire mammavecka ,
hahha .   fyfan va skönt !!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Morgan Wahlund

Allvarligt, vad är lager 157? :S

2009-10-22 @ 11:27:31
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0