onsdag

härligt väder nu igen - underbart!
va på ladis på dagen , träffa line fyfan as längesen jag såg na :)
& så har jag bränt hela jävla ansiktet , inte skit roligt precis men ,
a  .
sen va jag på köpis , köpte två tunikor & en jeansjacka :)
finfint , sen så kpte mamma cigg till mig & å va jag tydligen skyldig henne pengar
satt man kan säga att jag köpte ett packet LM för 100kr ,
inte precis skit billigt , hahaha
fyfan , kändes onödgt :)  

imorgon blir de tandläkan , sen jossan &
senare måste jag typ till torsåker till lillarobert och hämta mina nycklar,
eftersom jag blir ensam hemma hos mamma ihelgen typ :D

fredag blir de fest hos i pudar sätra och sen sommaryran tror ja .
sen lördAG blir de väl också sommaryran elr?
fårse vavavavva .
   PUSSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0