onsdag

jaouu ,
kom precis hem från hälsovårdcentrelen ,
kolla blodväden osv - måste dit imon elr fredag igen
för att kolla nogare eftersom värdena är typ hur dålig som helst.
elr blodtrycket & pulsen var bra iaf , turde !
jamen när jag satt och vänta på bussen åkte pontus höglund &
någon , jag fatar inte vem de är?
han va ju här förut hos oss och hämta pappa& dom och då va han skitfull,
men han kom iaf ihåg mig . haha
ahaja , fick skjuts hem av dom från tempo . skönt.
a och före har jag varit i skolan ,   finns inte mycket att säga om klassen elr
hur de är , men de kunde varit bättre men även sämre?

amen nu ska jag trycka i mig min godisppåse och lyssna äcklig musik.
sen ska jag iväg & handla med fadern min . 
PEEEEACE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0