onsdag

nu är man back då.

men iaf mamma är ju helt fuckad , och pappa med .
typ 3vk började i söndags, inte skit roligt.
och så sitter jag i mitten och jag är inte precis på någons sida.
jag håller med pappa till viss del och även mamma.
men jag blev så grymt jävla less när jag kom hit idag och tessan
börja predika om hur de är .  hon har fan inte nått att göra med hur
mamma & pappa fördelar allt mellan mig & emma ,
vem som ska betala vad osv.
fyfan ,  hon tror även att hon kan komma och sätta regler på mig,
vissa saker jag fått gjort i flera år kan inte hon komma och setta stopp på nu liskom.
hon kanske ska vara lite föriktig , för de har inte varit så stabilt mellan henne
och pappa nå länge , visst att dom träffats i över ett år osv .
men inte fan har hon haft den kontakten med oss så länge .
blir sjukt jävla less.
skulle aldrig komm och försöka ändra på någon familj sådär ,
klart att om dom hade varit tsm i typ 3 år och jag varit yngre , varsegod .
men jag är fan snart 17 jävla år ,
left i dom regler vi haft .
   satt ja , tänk dig för lite .

snart börjar man i skolan med , ska bli skönt med lite struktur i livet helt klart,
men jag ska bereda mig på mitt livs största utmaning hitils , man får ju inte & 
de går inte att misslyckas , en chans till att få de som jag vill.
 de gäller att ha styrka här i fucking jävla livet att kunna kämpa.
och jag vill värkligen klara de här bra .
men nu blir de slut på att leva rövare på helgerna och festa varje helg . 
nu blir de plugga tills jag somnar varje dag fan .

skönt att vara hemma igen , har saknat syster min som fasen .

                                                         
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0