måndag

SKOLSTART :  ja , idag började man i skolan.
alla sa att dom hade varit så nervös och skit,
men jag har inte varit ett piss nervös , inte förns jag satt och vänta på att mamma skulle hämta mig i morse , då började jag känna mig lite nervis men a , inte mkt.
när vi kom till skolan satt vi där och vänta , och sen började
han prata och grejer  .   men då kommer värsta ''super agenten''
in och spelar upp ett klipp på en kille .
killen säger: '' vi har lagt en bomb på eran skola osv''
jag ba garva , men då delades vi in i grupper och fick kuta runt på hela stan
och leta efter massa nr satt vi skulel kunna knäcka ''koden till bomben''
hahahahha , aja .
sen fick vi veta klasserna .
hamnade ju fan med 10 st typ från sofiedahl, känner ju typ redan alla.
men vafan , ska inte klaga kommer säkert bli bra :)
vi har bara fått schema för den här veckan ,
vill ha vårat rikiga shema !  

amen sen gick jag på stan med cornelia en sväng , sen kom jossan .
jag köpte ett par jeanslegjeans ? haha ,
och sen blev de hemåt .
pappa fyller år satt de kommer massa folk hit alldeles snart ,
fast igentligen skulle jag på gif matchen men a , pappa fyller liksom
år satt de sket sig ju totalt !
grattis även till min bästavän josefine edling som blir 17.

a , men nu så håller jag på att tvättar ,
satt ska hänga upp en tvätt nu .
PEACEOUT FUCKERS .


grattis pappa <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack gumman :)

2009-08-25 @ 12:48:43
URL: http://gnilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0