lördag

hallåjlens
   igår va jag först på leksand sommarland med familjen ungefär.'
och de va fan inte så roligt som jag hade förväntat mig,
 finns inte så mkt saker att göra ju? :O
men klart att de va roligt , fintväder va det iaf .
-  amen sen skynda jag mig hem , fixade mig ,
sen åkte jag till sätra för att hämta mina öl ,
och igentligen skulle vi till forsby , men eftersom klockan va så mkt blev vi kvar hos linus.
men senare gick jag & frida ner till yran ÖLTÄLTET BLEV DE :D
fråga mig inte hur vi kom in , men soft som fan va de :)
idag blir de nog fest i andersberg , men först ska frida fixa dricka :)
höhö ,
& nu ska jag sola typ hela dagen också först .

pussss<3   [bilder kommer sen]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0