fredag

kom precis hem från jossan ,
klockan är kvar över 10 :)
äntligen kom jag upp i skaplig tid.
 igår så baka hon som fan eftersom idag kommer alla och grattar henne ,
jag kolla mest på , haha . 
och sen kom niclas på kvällen och jag förstod ju att dom ville mysa
satt jag sov i jespersrum och kolla på sex in the city & somna.
haha ,

pappa ringde igår på kvällen vid elva ;
'' a när kommer du hem då?''
jadu , jag ska sova här satt imorgon .
fyfan , börja han tjata att jag aldrig är hemma ,
men då frågade jag om det spelade någon roll, och tydligen så gjorde de det.
men då sa jag till han att han endå ba är men tessan ,
ojoj, blev han lite ledsen då elr.

så jävla skönt också för jag kommer troligen vara hemma hos josefine och fika när han kommer hem.
plus att jag ska fråga om jag får komma till sandra ikväll,
för dom skulle typ vara där massa ikväll.
hoppas man får komma .
satt därför måste jag åka till mamma och hämta mitt vin ,
ska väl göra de nu typ satt de blir gjort :)

imorgon blir de kolla konfermation med jossan redan kl halv11
ska man vara i valbo kyrka haha .
sen på kvällen ska jag och johan ut och äta någonstans &
sen blir de film hos mig :)
  söndag har jag inte bestämt något.

ahja , 3dagar kvar på sommarlovet09 .
peace
   .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0