fredag

a nu har jag duschat och fixat mig ,
elr ska fixa håret också ba .
  så har man klunka i dig 1 liter kaffe också satt nu är man på g;)
fast vafan .
 sandra svarade inte på mitt sms ,
satt jag antar att dom inte vill att jag ska komma .
 men ska väl iaf till jossan, tar nog 4 bussen dit så jag slipper träffa pappa.
men sen ikväll vet jag inte vad jag ska göra ;o

jag är fan lite sugen på att dricka ,
isåntfall blir de sista utgången på sommarlovet.
för imon blire nyktert.


ska kolla lite vad alla ska göra , men dom lesta ska väl till sandra satt a.´
kanske ba lite mobbat ja .

                                                                               

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahahaha nyare bild! Ser ut som skit båda två :D

2009-08-24 @ 13:44:27
URL: http://gnilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0